Ny fåtölj eller .......

....inte? Ja det är frågan? Men den som jag hittade på nätet igår och testade vid besök i sta'n idag, fick stanna kvar hos sin nuvarande ägare. Risk för att den inte skulle passa syftet (stickning m.m.) fanns och det misstaget har jag ju redan gjort en gång.
Annars gick det bättre med sömnen inatt, inte idealiskt men man tar varje halmstrå........
En granne ringde på förmiddagen och undrade om jag var sugen på en promenad i fint väder, men sa att jag avstod och förklarade rådande situation. 
Maken åkte strax före mig, in med Clio och jag startade en kvart senare mot Dollarstore. Då jag nästan var klar där, ringde maken att allt var klart (inga problem, bilen "frisk"). Hämtade upp honom, för matshopping hos Willys idag, sen en fika på Biltema innan fåtöljprovning.......och hemfärd.
Stort brev inlämnat idag, för färd mot Stockholm och hemma fanns det post i lådan.
Alltså kommer det måndag, onsdag, fredag denna vecka och tisdag, torsdag nästa. Ja varannan dags utdelning startade idag i hela Skaraborg. Nya tider.........
Helt slut och landat i den gamla fåtöljen........stelare än stel och lite andra extra "bonusdetaljer" för närvarande.
PS. Var ju väldigt spännande......igen igår, slutade återigen fördel Sverige och nu är "VI" alltså Europamästare i handboll.
 
Vi slog på stort och delade en kebabrulle till handbollen igår.
 
Då har vi tackat och tagit farväl av Clio.
 
Båda valde bort kaffet på Biltema, men det har vi tagit igen härhemma ...med mjuk pepparkaka till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0