Ny onsdag........

........och maken har varit på "utflykt" för provtagning nu på morgonen (inför besök nästa vecka)
Jag stannade i sängen och har dåsat mest hela förnmiddagen, efter en äggmacka med kaffe som frukost. Han återkom med en halkvarning: Gå inte ut på trappan/gårdsplanen för det är rena blankisen.
Med andra ord hade jag redan gjort ett bra val...........
Idag blir det nog inte så många knop känns det som. Kanske en återvinningspromenad om det töar på framåt eftermiddagen.
Inga undrade också om det blir ok med kebabtallrik (homemade) till middag och det går nog ner.
Kanske lite sugen på att klippa till gardinerna och börja nåla sömmar........ om jag känner efter.
Hittade billigt garn på nätet.......och då jag definitivt behöver mer av den varan (not) men då den kreativa livliga fantasin vaknade, blev det en beställning ändå. 
Två projekt finns i huvudet och nu får vi se om garnet motsvarar mina förväntningar. Sen återstår bara att slutföra huvud-tankarna också.
Lottodragningen har varit.............hahahaaa, skratta åt resultatet är väl båsta sättet att hantera det.
Får fortsätta nåla sömmar istället för att korka upp champagne......
 
Helt ok frukost........
 
Ser godare ut än vad det i verkligheten var........
 
Fika avklarat......
 
Bara att nåla på.........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0