Hur gick det då.......

......med Mello-vinsten. Vanligtvis tycker ju vissa att fel låt vann och det brukar (för det mesta) jag också hålla med om. Men igår var det den bästa låten (i den samlingen) som tog hem vinsten. Kommer väl inte bli någon av mina absoluta favoriter framöver, men väl värd vinsten.... i mitt tycke.
En skön söndag med soligt väder har vi haft och Inga bjöd på hemlagat mos med ugnsfalukorv till middag.
Fick ett oväntat "besök" under eftermiddagen, som varit och spontan-handlat på loppisen.
Men då hon på hemvägen konstaterade att den skadade armen (halkolycka i veckan) inte skulle orka bära tavlorna ända hem i den kasse hon fått, ringde hon på hos mig för råd......
Enklaste lösning var att jag bjöd på en liten biltur...........
En något tidigare fika i glashuset än vanligt följde, innan maken tog en vandring i grannskapet.
Det var varmt i solen och jag blev sittande en stund med "trynet" vänt mot värmen.
Rensade sen en del gamla papper och gick en tur till återvinningen med pizzakartongen från i förrgår.
På stickfronten är det bara en kort bit kvar av andra ärmen, att färdigställa.
Sen återstår monteringen........ och därefter ett foto av alstret.......
Blir jag nöjd? Återstår att se.....
 
Min söndagsmiddag.........
 
Vackert väder.......
 
En koltrast som har bråttom.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0