Men det var ju match........

........kom jag så plötsligt på där framför teven. Så fick bli promenad på stället, medan jag såg Liverpool besegra Arsenal på bortaplan med 2-0.
Maken dök upp vid elvatiden och erkände direkt att han hade köpt fel sorts Ramlösa.
"Skyllde" på tidsbrist och stress då mötet dragit ut på tiden och han bara hade fem minuter på sig innan affären stängde. Jaja, går ju att dricka naturell också, men........
Fanns lite fiskgratäng i frysen till maken, medan jag tog resterande av pastan från igår kväll.
Sen var det hög tid att gå en promenad till frissan och nu är jag nyklippt.
Maken drog nyss ut på sin vandring i mulet och kallt väder.
Får bli en varm kopp då han återvänder, med varsin bulle kanske........ om frysen samtycker.
 
Tillfälliga gäster numera.......
 
Välkommen till "klippoteket".......
 
.....och inne mera vårblommor att njuta av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0