Nine below zero........

.......är ett engelskt blueband som ikväll spelar i Hjo. Maken är där nu igen (bar ju ljudutrustning på plats igår....) och ska lyssna på spelningen ikväll.
Själv har jag precis varit ute på promenad.....knappt två kilometer. Maken var dock tidigare värre och tillryggalade ca sex, under förmiddagen. 
Inga stekte igår kväll flera biffar, som vi kunde äta till dagens middag.
Så jag har kunnat sitta i fåtöljen och sticka på min tröja en bra stund. Innan maken åkte, hann vi ta en kopp i glashuset.
Nu får vi se vad jag hittar på ikväll, förutom att se Mandelmanns då förstås.
Imorron är det premier leauge-match igen...........
 
En fluga siktad i sovrumsfönstret imorse.......
 
På sovrumsdörren....där hänger den bra, ständigt i blickfånget.
 
Min middagstallrik idag.......
 
Fikat.........idag med philadelphiaost på digestivekex.
 
Många tallgrenar har knäckts i de senaste stormarna.
 
Teve-godis........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0