Sömnpiller.......

..... ett riktigt sådant, tycker jag att fotbollsmatchen var igår kväll. Inga mål vid full tid och sen förlängning på det........
Slutligen lyckades de så "pilla in" ett mål och vinna matchen.
Som Liverpool-fan är man dock bortskämd med en viss nivå på underhållningen........
Imorse när man kom ur sängen, kunde vi konstatera att isen blåst bort helt under natten. Det är bara litegrann kvar inne i Strandstadshamnen.
Provade återigen att skicka in begäran om receptförnyelse till 1177 (gick ju verkligen sådär.... förra gången). Fick dock för en stund sen meddelande att det fanns klart redan nu i eftermiddag.
Om det nu är korrekt den här gången, kan man ju inte klaga på servicen.....den här gången.
Hade ej behövt det så snabbt, men testar senare i eftermiddag att hämta, då jag ändå ska till Apoteket. Tanka bilen ska jag också göra....... 
Middagen är äten, idag serverades stuvad spenat med tillbehör, gott som vanligt.
Imorron kommer reskompisen för att vi ska fylla i och skriva ut alla dokument som numera måste med.
Lite av ett stressmoment, eftersom man inte kan göra det förrän högst 48 timmar innan avfärd.
Ikväll får jag väl kolla på spektaklet "Masked singer"........
 
Ny-pedikerad...........
 
Vågor på sjön och lite is kvar i "hamnen".......
 
"Meny del dia"..........
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0