Tidig match........

........var det idag, redan klockan 13.30 var det dags att bänka sig för oss Liverpool-fans.
Idag hade de åkt ner till sydkusten för att möta Brighton och hämta med tre poäng hem. Slutresultatet skrevs till 2-0.
En kvart innan matchstart såg Inga till att middagen var klar. Idag serverades "mormorsbiffar" med tillbehör.
Efter match tog jag en promenad runt samhället och på hemväg mötte jag så maken .....på utgång.
Har suttit i solen på altanen en stund, med ett glas sockerdricka och samtidigt "vädrat" mina nysådda tomatfrön.
Under tiden bakade Inga småfranska (från påse....) och preparerade för pil-pil. 
Tanken är att servera detta istället för eftermiddagskaffet, ute i glashuset. Kanske kan bli en öl .....eller ett glas vin till.......man vet aldrig. 
Sen får vi kolla lite mer fotboll (Man. United-Tottenham) i väntan på lotto och Mello.
Kan undra om siffrorna skulle kunna ligga i rätt ordning nån gång. Hade fyra !! siffror rätt på joker-raden senast, men på helt fel platser. så gav nada.......
 
Ordentlig frukost......på sängen, gjorde Inga till mig idag (hahahaaa)
 
Inget fel på middagen heller..........
 
Inte varje dag man får pil-pil och öl, när man kommer hem från en promenad......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0