Vilken stress.........

........och vilket tidsödande ifyllande av hälsodeklaration till Spanien, för att få en QR-kod att visa upp.
Var väl nästan bara skostorlek man inte behövde uppge. Så kändes det iallafall under tiden jag satt med datorn och fyllde i först reskompisens, sen var det bara att börja om igen för egen del.
Svettigt värre.......
Långt över en timma tog eländet, inklusive sen utskriften av boardingkorten.........
....och reskompisen satt bredvid i soffan, med sina uppgifter och tyckte synd om mig, men var tacksam att hon slapp datorterrorn.
Helt slut i huv'et (om det nu kan vara möjligt......) känner jag mig nu.
Vi tog efter denna prövning en välbehövlig fika i det solbelysta glashuset tillsammans med maken.
Inga hade tidigare serverat pyttipanna till maken och en fiskgratäng från frysen till mig.     
Nu är maken ute på promenad i skymningen och jag funderar på att beställa en pizza kanske......
Ja så fick det bli, en enkel Margeritha........
Nu väntar Let's dance......efter lottodragningen.
 
Violett skymning hade vi igår.........
 
Välbehövlig och välsmakande fika serverade Inga.......
 
Nybakad pizza, nyss hämtad.........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0