Ibland blir man förvånad.........

........speciellt då Inga på eget initiativ och med plötslig påkommen energi, tog tag i dammsugningen av huset. Innan mitt sänggående, för att inte störa min "skönhetssömn".
Det var ju omtänksamt, men nu var det dock så att den sömnen inte inföll förrän till vargtimman ungefär. Anledning (som vanligt) okänd och inte går det att skylla på fullmåne heller, för månskäran var så smal den kunde bli, under kvällen igår.
Hursomhelst fick jag även idag en god frukost på sängen, vid nio.
Hade därefter en date med duschen och fick för mig att ta en tur till Hjo, för eventuell shopping.
Åkte in till Tibro för att handla en present först, sen blev det second hand i Hjo, med några småfynd på två ställen.
Slutligen Hem&Hobby och där lämnade jag med två kassar nyttigheter.
Bagar'n i Tibro fick på hemvägen ett besök också, så nu har jag både matbröd och fikabröd för helgen och frysen fick en laddning dessutom.
Grytrester fanns att värma till middag och nu laddar jag för kvällsmatchen: Liverpool-Tottenham.
Blir lite "Let's dance" som sista väntan.........innan avspark på Anfield.
Annars hann Inga med att starta en tvättmaskin imorse, så nu har jag även sängar att bädda........ 
 
Kvällsmats-efterrätt........
 
En utmärkt start på lördagen.........
 
......medan det görs läxor i Stockholm.....
 
....eller äts en annan sorts "frulle",...... också i huvudstaden.
 
En hare var ute och hoppade då jag lämnade Fagersanna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0