Inte så lättlurad........

iallafall, visade det sig.
Imorse kom det ett telefon-pip om att en försändelse landat i postlådan med "Early bird". Framåt förmiddagen gick jag promenaden dit och hämtade (vad jag trodde) en postorder på klädesplagg.
Men det visade sig vara ett litet tunt kuvert innehållande (dubbelt så många) frimärken jag beställt .....och betalt. Nu undrar jag om de är äkta.........hahahaaa.
Misstänksam tant, i överkant?
Hur gick det då för FA-cupvinnarna? Jo laget vann sin match igen i Southampton, men nio av de elva från i söndags fick vila och andra "hungriga" spelare fick chansen att ta denna viktiga seger.
På söndag är det nu liga-avslutning med fortsatt spänning.
Dramaturgin är nästan osannolik: Forne Liverpoolspelaren (Steven Gerrard, numera tränare för Aston Villa) vilken aldrig lyckades vinna ligan som spelare, kan nu "spela hem" titeln till sitt Liverpool. Om Aston Villa klarar att vinna över Manchester City i sista matchen och Liverpool vinner sin match.
Rena Buster-dramat......på riktigt. Väldigt spännande att se hur det går, klockan fem på söndag.
Men nu har maken dragit iväg på "sitt äventyr". Jag kan gå runt och skrota bäst jag vill med mitt packande ......och vila. Valde att göra så istället för att åka med på symötesträff, som var planerat.
Såg på Facebook att de haft en trevlig utflykt. Får bli nästa gång, om två veckor....hoppas jag.
Blir nog hockey, innan jag går till sängs för att sova gott.........är tanken iallafall. 
 
Fortfarande lite misstänksam.......är de äkta?
 
Dagens middag..........
 
Aklejor växer lite varstans......förökar sig som ogräs, men är ju rätt fina ändå.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0