Kunde slutat bättre........

........för IFK:s handbollsherrar, men de har en ny chans i Ystad om någon dag igen. En "måste-match" blir det då.
Hur klockan sen kunde dra iväg så fort medan jag bara stickade klart en del av senaste projektet, det är ett mysterium. Men först framåt småtimmarna hittade jag till "bingen" och då man vaknar redan åtta blev det inte många timmars sömn. Men får skylla mig själv........
Maken åkte på garantikontroll med Zäta vid tio, men var strax hemma igen. Blev ägg och några mackor till frukost, sen serverade Inga kålpuddingsåsen till middag.
Hann också med att boka nästa TBE-spruta i början av juli.
Därefter hade klockan blivit dags........ att åka till Tibro för en fika med bonusdottern. Det var ett bra tag sen sist och hon fick med en"Grattis-påse" till sin make, som fyllde år igår.
Imorron är det dags för en sexåring att fira sin dag. Hans presenter finns på plats, sedan maken senast var i huvudstaden.
Vid hemresan, svängde jag av för att hämta min nu klara, beställda kjol och vid hemkomst, var min sambo ute på promenad. Vi tog sen en gemensam fika, innan han "lånade" bilen och åkte till Fagersannas hemmamatch. Regnet hänger i luften.........
Jag kollar på SM-final handboll........ damer idag. Sävehof har fördel och kan klara hem guldet om tjugo minuter.
Lite trött är jag allt.....................men symötet vann 80 spänn på Joker iallafall, för en stund sedan.
 
Frukost........
 
Nu snöar det......äppelblom.
 
Middag......
 
En stooooor geting........
 
Kvällsmat........
 
Min nya kjol hämtad hos sömmerskan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0