Fem glas..........

........hämtade sonen åt mig i Falköping igår kväll efter jobbet, som jag vunnit på en Tradera-auktion.
Idag skulle vi handla, men åkte först till sonens jobb för att hämta "varorna" och fick dessutom disktrasor från Ullared, som han haft (till mig) i bilen ett tag.
Tackar!
Inga tyckte att vi lika gärna kunde äta ute, så hon slapp matlagning en dag till och det gjorde vi då naturligtvis. Kathy Thai fick vårt besök och som alltid var det gott.
Maken hade ett paket (2 LP-skivor) att hämta och sen bunkrade vi mat ....... idag på ICA.
En nyvirkad bläckis (till) har flyttat in i resväskan, sen igår och till eftermiddagskaffet serverar Inga idag tranbärsbröds-mackor.
Soligt och lagom varmt var det vid fikat i glashuset ..............
 
Spåren kvarstår i gräset, så kreatören måste varit av den tyngre sorten.
 
Today's breakfast......
 
Ytterligare en "gröngöling"......
 
Mina ny-(gamla) glas står nu i skåpet.
 
Fika-tilltugget idag............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0