Dan före dan........

.........är det idag.
Imorron blir det inget "ljug" då jag (och diverse andra) är på resande fot hela dagen.
Vi har ätit rester till middag och jag har även varit behjälplig (mot slutet) med makens klippning av håret. Dock fick skägget vara ifred........
Under denna soliga eftermiddag har jag transporterat mina tomatplantor bort till kompisen, som lovat att vårda dessa en vecka.
Hon bjöd även på en kopp kaffe i solen på hennes veranda. Där kunde vi skåda att även hon har en rödhake på sina ägor.
Grannarna hade släktträff där bredvid, så ett lätt  parkeringskaos rådde.
Nu väntar jag på att matchen ska starta och att hyresvärden kommer med nycklarna vi ska ha med imorron.
Har även en bingolott, men den får nog rättas i efterhand, matchen går före...........
 
En rödhårig katt på kvällsbesök igår.........
 
Nypressad juice bjöd Inga på till frukost.
 
Spegelblank sjö imorse, med en massa skränande måsar.....
 
Dubbelparkering fick det bli hos kompisen.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0