Ömsom hagel och blåst......

......har vi fått uppleva idag, däremellan har solen varit på kortare visiter.
Inte särskilt mycket gjort, bara suttit med datorn och kollat allt möjligt. Bland annat konstaterat att numera finns inga billiga flygresor längre......
Oavsett om jag ska ut och resa eller ej, kollar jag gärna utbud av både boende och resalternativ.
Håller mig uppdaterad, så att säga.......
Jo, jag bokade ju i veckan, en kortare vistelse på västkusen i mitten av maj. Då ska reskompisen och jag ta en "roadtrip" på tre dagar. (Det är samtidigt som maken ska roa sig med Tidaholms bluesfestival....)
Nuförtiden "firar" vi vår bröllopsdag på skilda orter......hahahaa.
Till middag serverades kyckling med ris och currysås.
Har varit en tur till återvinningen, men idag var skräpet såpass tungt att bilen fick tas i bruk.
Därefter fanns mer grejer, som måste transporteras till stora återvinningen i Tibro (elgrejer, trä och dylikt) och av dessa är merparten lastade för avfärd imorron.
Vi ska ta en utflykt till Skövde då, för maken är väldigt sugen på en LP som han inte köpte igår......
Jag kanske också hittar nå't i "sta'n", värt att handla, vem vet.......
 
Dinner is served......
 
Efter en av hagelskurarna......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0