Då var det dags igen........

......att åka till sjukgymnasten och bli kollad, samt få lite till att fresta motsträviga kroppsdelar med.
Innan dess fick mobilväckningen väcka mig och därefter en skön dusch så man vaknade ordentligt.
Fortsatte så med en macka och kaffe, sen var tiden inne för avfärd.
Hon mäter vinklar varje gång, på hur rörliga armarna är/har blivit. Idag var det en klar förbättring på vänster arm, medan den högra ligger på status quo.
Men det hade ju inte försämrats, som hon sa..........och jag ska inte forcera något, utan göra det som går, utan att det gör ont efteråt.
Ja det är väl bara att traggla på, nu med två olika färger av gummiband som redskap (gult och rött).
Fick bli ett stopp hos Hem&Hobby när jag var klar och även Millners fick ett besök av mig, för att ta med färdig mat hem.
Idag blev det raggmunk med fläsk........
Snart är det återigen Ernst på teven, vi får se om jag somnar lika gott i fåtöljen idag......när han sätter igång med sina pyssel. Men måste ju vara vaken och "utvilad" till lottodragningen iallafall.
Maken bryggde eftermiddagskaffe och vi tog varsin bulle från frysen till detta.
Utanför är det mörkt. Men precis nu skramlade det till, så då har sopbilen varit här för sista gången detta år.
Ikväll är det fotboll igen, Ligacupen och Liverpool möter West Ham i kvartsfinal.............
 
Tomten fick flytta in i nystädat badrum.........
 
.......och sen "julade jag till" lite i fönstret också.
 
Tomten var visst och shoppade hos Hem&Hobby, han också.
 
Millner-middag........med hem.
 
Bordet färdigt att ta i bruk......men inte förrän annandagen i år.
 
Men vad gör kommunens arbetare i busken hos grannen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0