Jourcentralen........

......fick det bli, efter rådgivning hos 1177. Hostade och rosslade flera gånger under natten och kommer ihåg att det lät ungefär så då jag hade lunginflammation för åtta år sen, runt jul.
Den gången hostade jag också sönder revben (två gånger) och det har även hänt flera andra gånger, så för att stämma i bäcken den här gången och förhoppningsvis slippa den komplikationen, fick jag en tid inne i Skövde. 
Nu ansåg de inte där att det hunnit gått så långt, men fick ordentlig hostmedicin att stävja med. Ger det sig inte, får jag söka igen........
På återresan fick det bli thai-mat att ha med hem till vår middag.
Kul sätt att fira nyårsafton på........men nöden har väl ingen lag och jag får ju inte bli krassligare nu, då det bara är dryga två veckor kvar till resan med kompisen.
Bara att hålla tummarna och hoppas på hostmedicinens kraft. 
Sitter nu parkerad i fåtöljen och kollar Karl-Fredrik, hoppas eventuellt på en liten tupplur också.
Kommer INTE att spela Bingolotto idag. Nu får det räcka med bidrag.....iallafall till påsk.
 
Snöstjärnan lyser upp fint i mörkret........
 
En portion från restaurangen......blir tre portioner i vårt hushåll, hahahaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0