Det började ju bra.........

.........för Liverpool, för de var i ledning med 2-0 efter en kvart.
Men därefter gick det inget vidare, för det slutade med en svidande förlust 5-2. Så returmatchen i Madrid under mars, blir en nära nog helt omöjlig uppgift, för att hålla sig kvar i turneringen.
Bara att komma igen........nästa år och hoppas att det går bättre, i samtliga titelrace. För man kan ju inte vinna allt vartenda år.......
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, men ur sängen kom jag så småningom iallafall.
Middag har Inga åstadkommit i form av stekta förkryddade fläskköttsskivor med pommes och sallad.
Maken gick en promenad mitt på dagen, för nu ikväll skulle han till Tidaholm på bluesmöte och ta en inköpsrunda till Skövde på vägen dit.
En del stickning har jag ändå åstadkommit och lite skräp till återvinningen ska jag väl orka med att promenera dit, innan lottodragningen går av stapeln.
Orkade faktiskt gå en extra sväng på hemvägen, men lottodragningen hade jag lika gärna kunnat missa.......
Får se om det finns något kul att konsumera till  kvällsmål, kombinerat med mitt fortsatta fåtöljhäng.
 
Gårdagens kvällsmål var helt ok.
 
Bland annat ägg (hårdkokt och säkert....) till frukost.
 
Inga levererade idag också.........
 
Min "ålderstigne" make fick ett kort från Polisen..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0