Snöblask.........

.......har under natten trillat ner. Inte särskilt mycket, men några centimeter är det allt och återigen ett vitt täcke när man tittar ut.
Var ute och "skottade" mig en gång till soptunnan för att slänga en påse och sopade av altanen en bit, så jag kunde ge småfåglarna lite mer mat.
Verkar som om det nya sängtillskottet funkar bra........maken invigde den och snusade gott redan vid tio igår (hahahaa).
Sovmorron kostade han också på sig, så helt obekväm kan den väl ändå inte vara.
Nu får han ta sig an en massa utskrifter, som jag har skickat för åtgärd (som ska medfölja min god man-redovisning framöver).
Inga tog sig an middagen och serverade ugnsbakad falukorv med hemlagat potatismos.
Nu finns det ren tvätt att ta sig an och ledsaga till garderob och byrå. 
Ikväll väntar sen mer handboll..........
 
Gjorde mig lite korvsås med pasta till kvällsmat igår.......
 
Morgonen bjöd på en blå-grå ton........
 
Middagen är klar.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0