Återkommen.........

.......strax före två inatt från blues i Krylbo, sa han att klockan var......imorse.
Själv hade jag somnat, men har ett diffust minne av att han gick runt i huset iallafall.
Samtidigt tyckte han att det var dags att åka till Hjo redan i eftermiddag för mera blues, denna gång med Mats Ronander.
Jag avstod detta, men hade bokat bilen för fotvård och matinköp innan den var ledig för en sådan utflykt.
Inga gjorde en gratäng av fryst rissallad, som väl kan betraktas som "bukfylla" då den inte blev någon kulinarisk upplevelse av rang. Men middag fick vi........
Det var skönt att få en uppsnyggning av fötterna, äntligen. Hade med mig nagellacksfyndet från Ullared och nu är det pärlemo-rosa naglar i blickfånget, från fåtöljen.
Ska nog ta mig en kaffe med bakelse.........köpte två såna i affären. (Det var mättsamt.)
Kan nu hända att den tillklippta klänningen får komma till fåtöljen för vidare åtgärder............
 
Testade att göra några grönkålschips igår kväll, smakade sådär......
 
Då var även onsdagen slut.....
 
En till rätt som smakade sådär........ ris/kasslergratäng.
 
Framstyckena ihoptråcklade...... ser svartvit ut, men där är en del rosa också i mönstret.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0