En nagel mindre.......

........ upptäckte jag plötsligt att jag hade, nu framåt eftermiddagen.
Slog i foten i förmiddags, tänkte inte mer på det då men såg nu att den var blodig. Så jag tvättade av och fick då se att hela nageln på lilltån hade lossnat.
Så nu får jag se om det växer ut nån ny.......
Annars har vi varit och hämtat varsitt paket, samt handlat en del mat. På hemvägen stannade vi till hos Millners och valde varsin middagsportion i box.
Jag valde en annan tillagning av korv (än igår), medan maken tog traditionell fläskmeny.
Fick sen bli en spontankaka på bruna bananer.......med körsbär i, att smaka på till eftermiddagskaffet.
Systers assistent ringde, om att hennes bil återigen behövde en (mindre) reparation. 
Ja vad finns att välja på? bara att åtgärda.....igen.
Ska försöka att komma isäng tidigare ikväll, (brukar ju gå sådär) för att få en bra start imorron.
 
Blev varma mackor igår kväll......
 
Korv Stroganoff-låda valde jag hos Millners......
 
.....men maken tog en fläsk med löksås,
 
En minikaka blev spontanbakad, på två bruna bananer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0