Sent, sent, sent.......

.........blev det inatt. Maken kom hem halv tre och då satt jag fortfarande och tittade på film, samt stickade. Han gick och lade sig direkt, men för min del tog det ytterligare en stund innan jag hittade till sängen.
Sov dock inte särskilt länge in på söndagsmorgonen ändå. 
Inga startade matlagning runt halv två och var klar ganska precis i tid till alla gäster anlände. 
Nu var det tyvärr några som inte dök upp, eller kunde komma på grund av sjukdom.
Så det blev en stor mängd sallad kvar, men av den sorten så det gick att frysa och sen göra en gratäng på framöver.
Nu har även kakorna avsmakats och de små barnen har hittat internet igen. Sonen är anlitad av sin syster som dataexpert, till en apparat som krånglar och jag har landat i fåtöljen, för att ljuga lite.
Samtidigt går Mandelmanns på teven, men bara som bakgrundsdistraktion för min del.
Ingen annan bryr sig..........
Ganska mör efter all "mat-logistik", så nu blir det ingen mer action på mig idag.
........och ingenting på lottot, som vanligt.
 
Färdigt att bära ut........och äta.
 
Mors-dagspresenten har landat.......
 
Soffan är befolkad med "nät-troll".......hahahaaaaa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0