Det trillar in.......

......mer "bidrag" till renoveringsfakturorna. Ikväll kom min deklaration på KIVRA och där blir det ytterligare en "liten bäck"....... som hjälp.
Satt rätt slut i fåtöljen och somnade en stund ikväll. Blev en liten powernap nån halvtimma och så en kopp kaffe på det och nu är jag inte tillräckligt trött för att lägga mig.
Både för- och nackdelar med powernaps såhär på kvällstid, alltså.
Tidigare under dagen skulle jag förnya mitt bank-ID, var rena rama "Fort Knox" innan det blev klart.
Men jag har testat och det nya fungerar.........
Ännu en tidig morgon, men vi kom ur bingen båda två, innan det kom en kille och tjejen från igår.
Nu håller de som bäst på att sätta våtrumsmatta på väggarna och ute har det startat att både snöa och blåsa en del. 
Runt tre var de helt klara med allt och imorron bitti kommer snickaren igen, därefter rörmokarna och elektriker. Förhoppningsvis ska vi ha ett fungerande badrum imorgon eftermiddag igen........
Medan hantverkarna var och åt lunch, passade Inga på att fixa fläsk med löksås till vår middag.
Fortfarande yr det snö ute, men (än sålänge) inga kopiösa mängder, men onödigt mycket ändå.
Maken sa att han struntar i promenad idag...........
Annars har jag monterat två färdigstickade tröjor under dagen......en stor och en lite mindre. 
 
 
Välbesökt "restaurang" innan ovädret.......både stora och små-fåglar.
 
Brrrrrr........det känns lite ruggigt.
 
Pågående arbete.......
 
"Lunchpaus".......
 
Då var det klart sålångt, imorron kommer snickaren och sen både rörmokare och elektriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0