Var väl kul.......

......att Sverige vann Eurovision......igen 
Men det är lite väl upphaussat egentligen och inte innehåller det (på det stora hela), särskilt bra musik heller.
Hittade i år endast Schweiz, som var ganska ok. Nu såg jag inte varenda minut av programmet och tyvärr har jag aldrig fastnat för Loreens bidrag heller.
Men som sagts förut: Om man tittar är det ju frivilligt, lite av "allmänbildning" också kanske.
Dock gick det bra att samtidigt komma ytterligare en bit på stickprojektet.
En slö söndag (som de flesta dagar numera......hahaaa). Inga "kröp till korset" och ställde middag på bordet även idag, isterband.
En hel del stickande har jag också ägnat mig åt, men fotbollsmatch av intresse (för min del) får jag vänta på tills imorgon kväll.
Fick i fredags ett mail från överförmyndaren, som nu var klar med granskningen av min god man-redovisning,  så jag kan hämta alla pärmar igen.
Ska nog åka in imorron och få det gjort.
Nu är det snart dags för kaffe............. 
 
Lördagen går mot sitt slut...........
 
Det är mycket fett i isterband..........
 
Hade "ett litet samtal" om mitt grönsaksland......hen anlade en oskyldig, oförstående min.
 
Tog ett foto av släntens pingstliljor, när jag ändå var därnere.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0