Ingenting blir bättre.......

........ i dagens online-värld.
Sedan 2010 har jag haft denna bloggsida och fram till nu har man kunnat se hur många som varit inne och läst, samt var i världen de befinner sig.
För en vecka sen skrev jag och frågade vad som hänt med statistiken? Svaret var att de tittade på problemet. Idag finns bara en upplysning på min översiktssida, att de slutat föra statistik. 
Trist att inte veta om någon.....(och i så fall hur många) överhuvudtaget läser mina ljug, nu framöver.
Upplysningsvis har ej heller någon som helst reaktion på klagomålet till (systers) vårdcentral, inkommit. Skrev ett kort meddelande igen och frågade om de inte besvarar mail.......
Fredag den trettonde och humöret på topp på tanten..........hahahaaaa.
Inga gjorde dock vad hon kunde för att förbättra humöret en aning. Hon bjöd idag på fläsk med löksås till middag och planerar en sallad till kvällen.
Fler julklappar blev igår inslagna och det mesta i den vägen är "på banan" och mer eller mindre iordning, eller planerat.
Nu regnar det och är tråkväder på riktigt ute. Maken fikade med bulle till kaffet, men jag tog bara en slät kopp.
Innan dess hade Inga gjort iordning två portionsfat med sallad och blandat en dressing till dessa.
Det får bli kvällsmat till Idol.........
 
Min middag.........och även en likadan portion till maken.
 
Fina vindruvsblad.......
 
......och ännu finns en del björnbär kvar också.
 
Ser ni vindruvstjuven.........
 
Hittade en gammal bild.....de är mycket större nu. Fortfarande roligt att få paket...då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0