Kanske........

......finns det en liten möjlighet att få hjälp även för en gammal tant.
Mycket jobb får jag ju dock lägga ner själv framöver, men vissa öppningar för parallella behandlingar under vägen finns.(såsom akupunktur, värme, elektroder.....) men först ska vi invänta kortisonbehandlingens slut och börja med övningar därefter. Om ca en månad ska jag dit igen för fortsatt samtal och övningar. Idag drog och slet hon bara i armar/axlar och lovade att jag skulle känna av det resten av dagen.......
Innan jag infann mig till sjukgymnasten, var jag dock på Hem&Hobby och "provianterade".
Idag mestadels icke ätbara varianter av varor. 
På hemvägen sen köpte jag med mig thai-take away, så Inga slapp att stå vid grytorna idag.
Hämtade posten och då tutade grannen att hon kommit hem och kom så med ett sovande barnbarn i vagn för en fika.
När det sen var lite uppehåll i skurarna, gick hon hem ....torrskodd.
Visst känns det att någon bråkat med armarna, men framförallt blev jag otroligt sömnig plötsligt.
Skulle inte förvåna mig om jag slocknar i fåtöljen.
Till sist, levererade Liverpool en seger med 2-0 under gårdagskvällen i Europacupen..
 
Åt en hel chokladkaka igår......... 24 gram.
 
Koltrasten år frukost, när jag drog upp persiennerna imorse.
 
Thai-middag levererad..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0