Inte så illa.......

........ tyckte jag att ett av bidragen var idag, på Mellon.
Men allt trams runtomkring är av tämligen låg nivå och ett stort behov av skämskudde för utförarna finns, enligt min smak. Pinsamt........
Men för att återgå till de tre minuter som var angenäma (vilket blev sex minuter till slut) så tyckte jag om Dotters bidrag. Bäst hittills i år, men konkurrensen är ju inte direkt "mördande"........
Inte så illa var det heller att maken hade köpt med sig bakelser hem. Men rätt typiskt, då jag ju redan mosat i mig en sådan från loppisen, till eftermiddagskaffet.
Dock blev jag akut sugen på pizza till kvällsmat, så ringde pizzerian och tog bilen ner för att hämta min Capricciosa. Men numera orkar jag bara en halv åt gången, så maken fick en liten bit (han ville egentligen inte ha alls) och resten åker nog ner i min mage imorron.
Sen visade det sig att symötet vunnit 23 kronor på lottot ikväll.
Angående stickprojektet så är jag nästan klar med bakstycket nu..........
Vaknade till söndags-sol, men nu "har det ordnat upp sig" och är traditionellt gråmulet igen. Men solen gav sig inte, nu strax innan matchstart vid fyra bryter den igenom igen.
Har hunnit med middag och en snabbis ner till loppisen....igen, men som sagt nu dags för cup-final.
.....och det blev en pärs. Halva laget med juniorer, men vinner ändå, -på övertid.
 
Vad maken hade med hem.......igår.
 
Pizza till kvällsmat.......
 
Börjat på sista färgen för bakstycket..........
 
Mulet och lite sol....om vartannat.
 
Koltrasten tar för sig därinne i buren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0