Nu är de hämtade......

....... herr och fru (Jensen) Berg.
De landade i Istanbul en halvtimma sent vid halv fem (svensk tid) imorse, vilket jag kunde se på flightradar. Men då de skulle lyfta därifrån kunde jag inte hitta planet, inte förrän det redan var i luften. Lite försenat landade det ganska precis samtidigt som vi tog eftermiddagsfika på Donken vid motorvägsavfarten, Landvetter.
Väl tajmat då de precis fått sitt bagage och gått ut till hämtparkeringen, då vi kom dit.
Det var kallt tyckte frugan.....som sen fyra veckor tillbaka är van vid 25-30 grader.
Jag körde hela vägen ner och det var tur att jag hade mina "spanska" solglasögon att knäppa på de vanliga för solen var besvärlig. Maken fick sen ta mörkerkörningen........
Påväg hem landade vi hos ICA i Tibro för att få med lite matnyttigt hem.
Ganska mör (utan att ha gjort särskilt mycket) sitter jag nu i fåtöljen........
 
Gårdagens kvällsmat.......
 
Starten på den drygt dygnslånga resan. Från 15.00 igår tills vi lämnade av dem i Falköping idag 20.00 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0