Samtliga sportevenemang........

........ som spelades igår (och intresserade mig) gick åt rätt håll, samt slutade med segrar.
Iallafall om man är både svensk ....... och Liverpool-supporter. De svenska matcherna (handboll och fotboll) var ju väntade, men för Liverpool var det ett mycket svårt utgångsläge.
Halva laget bestod av juniorer (16-20 år) och resterande av de elva på plan, var inte heller de helt  ordinarie uppställning. 
Trots detta vann de matchen mot Southampton med 3-0 och samtliga mål gjordes av ungdomarna, som i stort sett var debutanter i  A-laget.
Uppsökte alltså sängen ganska nöjd igår kväll, då jag även vunnit hela 22 kronor på mitt eget lotto!
I morse fick det bli (för mig) dusch tidigt och en frukostmacka, innan jag enligt överenskommelse gick och hämtade hundgästen. När jag kom dit blev jag "utskälld".......men då jag frågade om vi skulle gå på PROMENAD, vart vi genast bästisar. (hahaa)
Han fick följa med hem och låg mestadels lydigt på sin plats (medhavda filten), men ville då och då bli klappad.
Framåt eftermiddagen gick vi åter på "promenad", hem till honom och väntade i trädgården på mattes hemkomst. Hon var väldigt populär.........
Annars har tvättmaskinen fått arbeta och Inga (förutom middagen) har diskat köksfläkten, samt dammat en del (minsann).
Kan undra varför jag känner mig lite trött?
 
Då hunden ej ville vara med på bild.....fick middagen "offra sig"........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0