Båda till belåtenhet.......

.....kan jag konstatera, angående först handbollen (utklassningsvinst mot Japan) och sen vann Liverpool .......till slut, mot Arsenal och är vidare även i FA-cupen.
Det kom lite fler foton och hej från andra sidan jorden, där de var på "lokal", åt mat igen och lyssnade på livemusik. De är fortfarande kvar i en utkant av huvudstaden, där sonhustrun har en lägenhet.de bor i. Får se när nästa matbild dyker upp........hahahaaa.
Aningen svårt att somna (nu igen) men uppe hyfsad tid ändå. Det ringde runt tio (angående syster som jag begärt) och blev ett informativt samtal. Så frågetecken som fanns är någorlunda utredda.
Plingade också i telefonen, att fika fanns väntande hos grannen på hörnet.
Efter en varm dusch, tog jag mig an en kall promenad dit. Pratade en stund, men återvände sen rätt snart hem för att dra vidare.
Maken fick äta rester till middag, medan jag for på inköpsrunda och uppvaktning av födelsedag.
Reskompisen fyllde nämligen år och där blev det fika igen. I affären hade jag tänkt köpa med en portion kåldolme hem, men fanns ingen.
Hemkommen. en väldigt sen middag för mig och det blev färdigrätt kalops istället. 
Nu får jag hoppas att det blir en tröttare tant ikväll, som somnar i god tid innan tre på morgonen.
Dags för lite kaffe kanske...........
 
I Stockholm spelas lägenhetsfotboll........ men mor med dotter var ute och åkte pulka, brrrrr.
 
Flygplanet som passerade, verkade inte frysa.........
 
Semesterfirarna med släktingar.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0