Lite tröttare........

......var jag allt och somnade i anständig tid, samt sov gott och länge.
Annars har inte så särskilt mycket försigått under dagen. Har bara börjat summera, sortera och plocka ihop alla handlingar inför årsredovisningen.
Till middag fanns det en köttfärslimpa kvar, att skära i skivor och äta upp.
Maken fick på anmodan från andra sidan jorden, sätta bilgästen på laddning. Måste erkänna att jag är måttligt förtjust i dessa nymodiga maskiner. Än sålänge slipper jag bli inblandad, men är aningen skeptisk till "teknikmonster i alla dess former". De ger mig bara ett ökat stresspåslag oavsett om det är befogat, eller ej.
Nu har iallafall maken åkt på bluesmöte i Hjo, men i vår ordinarie bil.
Vi får väl se om jag hittar på något nyttigt under kvällen.
Ja, nyttigt och nyttigt det kan kanske diskuteras, men Inga har satt en liten bulldeg som jag ska ta hand om strax. Finns inga fler såna kvar i frysen nu så..........
Det ska vara klart i god tid innan Lerin på Lofoten startar, för det ska jag titta på.
......och då kommer Inga att servera grillad korv i bröd, som kvällsmat.
 
Påfyllning av energi........
 
Min middagsportion.......
 
Nu är "glada julen slut, slut, slut............"
 
Maken tog hackspetten på bar gärning........ 
 
Ingas "stollaryck" nu ikväll.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0