Nu har de landat.......

....... på Filippinerna i Manila. Strax före halv tre idag svensk tid (halv tio kväll lokalt).
Då det inte går att sova så bra, var det ju inte fel att först se hur de landade i Istanbul och sen slumra till för att vakna lagom till de startade med nästa flyg 04.31 och därefter gick det att sova några timmar iallafall. 
Vid tio imorse kunde jag sen fortsätta att följa flygturen, ända fram tills de alltså landade.
Sonen fixade sig ett simkort och så kom det ett foto på ressällskapet plus två släktingar, på plats för att möta. 
Startade lite lätt med att plocka bort julpyntet igår kväll. Som vanligt eskalerade det ganska snabbt, då man väl börjar.......så nästan hälften kom in i garderoben, innan jag gav mig.
Har fortsatt idag och nu är det inte så mycket kvar. De flesta ordinarie prydnadssaker är återbördade till sina platser.
Bara gardiner, dukar och kuddfodral kvar, att ordna och lägga tillbaka i kistan.
Ute är det runt tio grader kallt, så jag avstår nog att gå ut. Maken har dock varit ute och skottat ordning på all snö som blåst i drivor.
Annars är det semifinal i junior-VM från Scandinavium, som är ganska kul att se på. Tre minuter kvar och svensk ledning med 5-2 ....mot Tjeckien.
Då får vi se vilka vi får möta i finalen.........
 
Frukost.......
 
.....sen fortsätta följa sonens plan. Flygresa på tio timmar, går mot sitt slut.
 
Men innan dess hann vi äta middag.......
 
......och så har de landat.
 
Sonen, hans fru och svärmor.....möttes av två släktingar vid flyget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0